Příležitost pro každého

Koho hledáme?

Hlavní pracovní poměr
Nástup možný IHNED.

Administrátor databáze a CRM

Úkolem člověka na této pozici je pečlivě spravovat obchodní a klientskou databázi (MS Access), nastavovat propojování se CRM (Zoho.com) a dalšími on-line aplikacemi jako je Zapier, Mailchimp, DocuSign, sociální sítě a jiné.

Co Tě baví?

  • systematická práce s databázemi
  • hledání nových možností s využitím cloudových systémů a on-line aplikací
  • spolupracovat na tvorbě nových příležitostí díky efektivní správě systémů
  • být členem týmu a pomáhat řešit nastalé situace a problémy

Co hledáš v práci?

  • možnost podílet se na architektuře systémů a CRM
  • možnost zrychlovat procesy a postupy díky automatizaci kroků v rámci obchodu a marketingu
  • možnost podílet se na zajímavých projektech
  • osobní i profesní růst
  • flexibilní pracovní dobu

Jaký jsi?

  • pečlivý a systematický
  • máš analytické myšlení a vnímáš souvislosti
  • odolný proti stresu – zvládáš změny
  • velmi zdatný v oblasti PC (Word, Excel, internet, CRM systémy, aplikace, MS Access)
  • máš vysokoškolské, případně středoškolské vzdělání (IT zaměření výhodou)
  • máš zkušenost na obdobné pozici min. 2 roky
  • ovládáš Angličtinu dost na to, abys uměl spravovat CRM a jiné systém v AJ
  • jsi technický kreativec s notnou dávkou realizačních schopností
  • toužíš postupy zjednodušovat a zrychlovat 🙂

Typ pracovní pozice

  • Hlavní pracovní poměr
  • nástup možný ihned

Firemní benefity pro tuto pozici

  • firemní notebook, mobil, i k osobnímu užití
  • stravenky v hodnotě 75 Kč (polovinu hradíme my)
  • nárok na 1/2 hodinovou masáž jednou za měsíc (v místě pracoviště během pracovní doby)
  • flexibilní pracovní doba (povinná část 9.00-14.00 hod, zbylou část možno upravit dle potřeb)

Zaujala Tě tato příležitost? Vyplň prosím krátký dotazník zde
a zašli své CV na e-mail prilezitost@licit.cz s uvedením názvu pozice, o kterou máš zájem.

Brzy Tě budeme kontaktovat. Děkujeme a těšíme na Tebe.

Zpět na přehled nabízených pozic.