KARIÉRA

Hledáme parťáky, nadšence, kolegy pro dlouhodobou spolupráci

Jsme tým lidí, který již od roku 2006 buduje jedničku na trhu v oblasti optimalizace nákupu a nastavování nákupních procesů pro domácnosti, firmy i veřejnou správou. Jsme eCENTRE, a.s., která stojí za službou a komunitou LICIT, a které důvěřuje více než 40 tisíc domácností, 260 měst a obcí, kraje, ministerstva i největší hotelové řetězce z celé České republiky.

AKTUÁLNĚ VOLNÉ POZICE

HLEDÁME OBCHODNÍKY KDEKOLI V ČR

pro zajišťování zakázek a poradenství v oblasti fotovoltaik a tepelných čerpadel

Co tě u nás čeká?

  • vyhledávání nových obchodních příležitostí,
  • komunikace se stávajícími i novými zákazníky,
  • péče o své vlastní portfolio klientů,
  • komunikace a reporting své práce s vedením společnosti

Co ti můžeme nabídnout?

  • práci na ŽL,
  • zajímavé a nadprůměrné finanční ohodnocení,
  • flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci času,
  • práci v úspěšné a stabilní společnosti,
  • nového kolegu kvalitně zaučíme,
  • know-how v oboru fotovoltaiky a TČ

Co požadujeme?

  • aktívní přístup, samostatnost, houževnatost a spolehlivost,
  • orientaci na výsledek, příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti,
  • prokazatelné obchodní výsledky z minulosti,
  • SŠ vzdělání,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • aktivní řidič skupina B, vlastní živnostenský list,
  • zkušenosti z oboru FVE a tepelných čerpadel vítány

Vaše životopiy zasílejte na slischka@ecentre.cz

HLEDÁME OBCHODNÍKY PRO TÝM INTERNÍHO OBCHODU - OSTRAVA

Co tě u nás čeká?

Vaší denní náplní bude komunikace s potenciálními klienty z interní databáze a těmi, kteří sami projeví zájem o službu LICIT. Telefonické kontaktování klientů, administrativní servis, tvorba nabídek a reportů, díky kterým se budete aktivně podílet na úspěchu interního obchodu a firmy.

Konkrétní činnosti

  • denní komunikace s potenciálními klienty a těmi, kteří projevili zájem o službu LICIT
  • tvorba nabídek a administrativní servis klienta
  • evidence a pravidelná kontrola stavu vlastních obchodních případů
  • odpovědnost za plnění svého obchodního plánu a obsluhu přidělených klientů
  • dodržování interních postupů a principů komunikace se zákazníkem

Co požadujeme

  • výborné komunikační a organizační schopnosti, neboli…
  • raději zvednete telefon a zavoláte klientovi, než abyste poslali emailový román
  • máte dobrou znalost Office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • být týmový hráč a když něco nevíte, nebojíte se zeptat
  • máte chuť a energii učit se novým věcem
  • máte zkušenosti s komunikací po telefonu a jednáním s klienty
  • Středoškolské vzdělání s maturitou

Co ti můžeme nabídnout

  • spolupráci na HPP na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • fixní mzdu s variabilním ohodnocením dle výkonu
  • stravenky v hodnotě 100 Kč, Multisport kartu
  • 20 dnů dovolené a k tomu 5 sick days
  • pracovní doba: pouze ranní směny (možnost flexibilní pracovní doby)
  • zázemí stabilní české společnosti se silnou firemní kulturou
  • možnost osobního růstu a rozvoj obchodních i komunikačních dovedností
  • přátelský tým kolegů, se kterými budete denně v kontaktu
  • jedinečnou, prověřenou službu LICIT, která pomáhá šetřit peníze čas i starosti

V případě zájmu o pozici zašlete prosím svůj životopis na email: slezak@ecentre.cz