KARIÉRA
Hledáme parťáky, nadšence, kolegy pro dlouhodobou spolupráci
Jsme tým lidí, který již od roku 2006 buduje jedničku na trhu v oblasti optimalizace nákupu a nastavování nákupních procesů pro domácnosti, firmy i veřejnou správou. Jsme eCENTRE, a.s., která stojí za službou a komunitou LICIT, a které důvěřuje více než 40 tisíc domácností, 260 měst a obcí, kraje, ministerstva i největší hotelové řetězce z celé České republiky.
AKTUÁLNĚ VOLNÉ POZICE
HLEDÁME OBCHODNÍKY KDEKOLI V ČR
pro zajišťování zakázek a poradenství v oblasti fotovoltaik a tepelných čerpadel
Co tě u nás čeká?
- vyhledávání nových obchodních příležitostí,
- komunikace se stávajícími i novými zákazníky,
- péče o své vlastní portfolio klientů,
- komunikace a reporting své práce s vedením společnosti
Co ti můžeme nabídnout?
- práci na ŽL,
- zajímavé a nadprůměrné finanční ohodnocení,
- flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci času,
- práci v úspěšné a stabilní společnosti,
- nového kolegu kvalitně zaučíme,
- know-how v oboru fotovoltaiky a TČ
Co požadujeme?
- aktívní přístup, samostatnost, houževnatost a spolehlivost,
- orientaci na výsledek, příjemné vystupování a výborné komunikační schopnosti,
- prokazatelné obchodní výsledky z minulosti,
- SŠ vzdělání,
- uživatelská znalost práce na PC,
- aktivní řidič skupina B, vlastní živnostenský list,
- zkušenosti z oboru FVE a tepelných čerpadel vítány
Vaše životopiy zasílejte na slischka@ecentre.cz
HLEDÁME OBCHODNÍKY PRO TÝM INTERNÍHO OBCHODU - OSTRAVA
Co tě u nás čeká?
Vaší denní náplní bude komunikace s potenciálními klienty z interní databáze a těmi, kteří sami projeví zájem o službu LICIT. Telefonické kontaktování klientů, administrativní servis, tvorba nabídek a reportů, díky kterým se budete aktivně podílet na úspěchu interního obchodu a firmy.
Konkrétní činnosti
- denní komunikace s potenciálními klienty a těmi, kteří projevili zájem o službu LICIT
- tvorba nabídek a administrativní servis klienta
- evidence a pravidelná kontrola stavu vlastních obchodních případů
- odpovědnost za plnění svého obchodního plánu a obsluhu přidělených klientů
- dodržování interních postupů a principů komunikace se zákazníkem
Co požadujeme
- výborné komunikační a organizační schopnosti, neboli…
- raději zvednete telefon a zavoláte klientovi, než abyste poslali emailový román
- máte dobrou znalost Office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
- být týmový hráč a když něco nevíte, nebojíte se zeptat
- máte chuť a energii učit se novým věcem
- máte zkušenosti s komunikací po telefonu a jednáním s klienty
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Co ti můžeme nabídnout
- spolupráci na HPP na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- fixní mzdu s variabilním ohodnocením dle výkonu
- stravenky v hodnotě 100 Kč, Multisport kartu
- 20 dnů dovolené a k tomu 5 sick days
- pracovní doba: pouze ranní směny (možnost flexibilní pracovní doby)
- zázemí stabilní české společnosti se silnou firemní kulturou
- možnost osobního růstu a rozvoj obchodních i komunikačních dovedností
- přátelský tým kolegů, se kterými budete denně v kontaktu
- jedinečnou, prověřenou službu LICIT, která pomáhá šetřit peníze čas i starosti
V případě zájmu o pozici zašlete prosím svůj životopis na email: slezak@ecentre.cz