Ostravská firma eCENTRE, která se dosud zabývala například aukcemi energií pro firmy i domácnosti nebo nákupním portálem zboží pro hotely či velké organizace, vstupuje na trh s online nákupy potravin pro domácnosti.

„Uvažovali jsme o tom už dříve, ale je fakt, že pandemie naše snažení uspíšila,“ říká Petr Kostelný, ředitel společnosti eCENTRE zřizující novou službu Tvojenakupy.cz.

Má v tuto chvíli, kdy do Ostravy zamířil lídr trhu Rohlik.cz, existuje tu rozvážka firmy Tesco a vznikla služba Plnalednice.cz, smysl rozjíždět nový projekt?
Samozřejmě, že nemá. Obyvatelé Ostravy by určitě přivítali, kdyby v každé městské části byla pouze jedna samoobsluha. A nyní vážně. Každý ze zmiňovaných projektů vznikl v jiné době a s jinou historií a zázemím. Spojuje nás touha vybudovat nové služby potřebné pro naše okolí a tím být užitečnými. Pokud by se na službě online nákupu dalo rychle a jednoduše vydělat, nepotřebovali bychom koronavirus, aby ve stejný okamžik tři firmy vstoupily na ostravský trh. Bylo by nás již minimálně dvacet.

Takže?
Společně budujeme nové odvětví. Stále existuje mnoho lidí, kteří raději skočí do auta, jedou do nákupního centra, tam se seznamem v ruce odvedou práci zdatného skladníka včetně operací naložení – vyložení – zaplacení – naložení – odvezení k autu – naložení a doma opět vyložení. Posláním skupiny podnikatelů v nové branži je rozšíření počtu lidí, kteří místo toho raději koukají na telku, jdou se psem či dětmi ven nebo prostě jen užívají pocit, že nemusí nic. Totiž nemuset nic je taky prima pocit.

V čem chcete být jiní, lepší?
Lepší nebo horší? Kdopak zná jednoznačnou pravdu? Soudcem je zákazník. A sice zákazník s určitým sklonem k tomu, co mu vyhovuje. Uvedu příklad: Je lepší nakoupit online s doručením do tři hodin nebo do 48 hodin? Někdo spěchá, a tak potřebuje mít nákup rychle doma a je mu fuk, že zaplatí cenu, která obsahuje i podíl nákladů na likvidaci neprodaného zboží, jež prodejce musí držet neustále skladem, aniž by měl jistotu, že se prodá. Nebo nespěchá a je rád, že mu přijede zboží za cenu srovnatelnou s kamenným hypermarketem, navíc čerstvé, tedy na začátku své záruční lhůty. Přitom na první pohled by člověk řekl, že rychlejší je lepší.

Více si přečtěte zde: https://www.patriotmagazin.cz/na-trh-online-nakupu-potravin-miri-tvojenakupy-cz-z-ostravy